2008年11月5日星期三

.: 我想家了:.

___♥点滴记录♥___ by Qoo at 17:08

那天,我也忘了是哪一天。

突然收到妈咪发给我的mms。

是妈咪爸爸和小妹的合照。
突然真的觉得自己好想家,

看着照片里,她们笑得好甜,

可是自己却不能和他们见面。。
我又难过得哭了.

我便发了一封信息

告诉她们‘我好想你们’。

想想自己有半年没回家了,
一年没有见到我最亲爱的爸爸了,
真的,我好想他们!
男朋友知道我哭了,
所以过来安慰我。
我告诉他我好想回家,
真的无奈时间完全无法配合。
现在男朋友又回去了,
我真的是寂寞的小孩了。。
想他
又想家

1 痕迹♥:

Trinadh 说...

NCERT provides various study resources to the students studying in different classes. Going through these study resources without fail helps the students in NCERT 2nd Class Textbook understanding the details of the course, enabling them to be prepared throughout the academic year. Exam preparation, without a doubt, is much more convenient with these NCERT resources

 

✿ Qoo。记事本 ✿ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea